SORTIDA CIM D’ALIGUES ( St. Feliu de Codines)

El dia 9 de setembre de 2014 vam anar al cim d’àligues d’excursió.
De Tona van sortir dos autocars amb unes 70 persones ,entre residents, voluntaris i treballadors del Casal.
El viatge va anar bé, tot i que hi havien forces giravolts.
Al arribar vam esmorzar i seguidament vam assistir a una visita guiada a on ens van explicar tot allò que sempre havíem volgut saber de les rapinyaires diürnes i nocturnes, a tots ens va agradar molt veure totes aquelles aus, vam poder gaudir de l’entorn natural i aprendre coses sobre animals, amb els quals no havíem tractat mai.
Les emocions les vam experimentar  a la zona de vol, asseguts a les grades vam sentir com aquestes aus travessaven l’aire:  les nocturnes com si ens acariciessin i les diürnes volant a gran velocitat , tot allunyant-se i apropant-se del Cim d’àligues. Va ser espectacular, ens passaven a tocar!
Com que ja teníem gana, vam dinar al restaurant del recinte. El temps va respectar l’hora de pujar als autocars i l’arribada a Tona, però  quan ja estàvem al Casal va començar a ploure.

El dia va estar ple de sensacions: tant auditives com visuals.

En general, a tots ens va agradar molt .